Faceți căutări pe acest blog

joi, 29 iulie 2010

"Totusi lumea e a mea..."


E ora 2:51 si sunt "undeva sus"... M-am saturat de drama, am hotarat ca viata mea sa fie aventura, comedie. Stii de fapt eu vroiam sa fie asa, fara sa imi dau seama. Cel mai probabil habar nu am ce zic :)) Dar ma simt bine! "Incep sa delirez, atmosfera e de vis... Incep sa urc, am ajuns in paradis" vorba versului... oricum de azi, voi avea aceeasi viata, doar ca am deschis noi orizonturi. Nu stiu ce m-a schimbat, dar era bun... Ah si apropos, in ideea de a deveni ecologist, va spun, NU MAI TAIA COPACII! Sau macar nu mai calca iarba, oricum la un moment dat vei avea nevoie de ea :) Ah si nu uita, viata e un cacat, dar oricum tu il modelezi :D Eu am modelat un ursulet, dar apoi am zis sa fac o frunza, voi ce ati modelat? ^_^ :))






"Vreau sa ma ingropati in ziua in care trebuie sa mor, sub o mare plantatie de Marijuana sa zbor"


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu