Faceți căutări pe acest blog

marți, 3 august 2010

Pana in zori...


Nu trebuie sa spun prea multe, vreau doar sa asculti ce ascult eu acum... E vorba de sentiment... Ce piesa...



Extrasa de pe albumul de debut al lui JerryCo, "Orice E Posibil", album disponibil gratuit, din 7 aprilie 2010, pe www.jerryco.ro

Interpretare: JerryCo / Villy
Muzica: Agresiv / JerryCo
Text: JerryCo
Clape: Agresiv
Chitară: Andrei Vlad
Chitara bas: Silviu Sanda
Voci adiţionale: Marvin
Producţie muzicală: Tataee / Agresiv
Înregistrată în Ines Sunet & Video Studio B, ingineri de sunet: Vlad Irimia / Răzvan Rusu / Cristi Dobrică
Mixată în Ines Sunet & Video Studio B, inginer de sunet: Vlad Irimia
Masterizată în Ines Sunet & Video Studio A, inginer de sunet: Cristi Dobrică
Producţie executivă: Vlad Irimia
Producător: Legend Audio
Editor: Legend Audio





Jerryco – De cand ai plecat (Cu Villy)

Ref : De cand ai plecat
Cerul s-a intunecat
Nu pot sa cred ca e adevarat
Nu aii Cum sa sti durerea pe care
Tu aii ai lasat-o in urma ta X2

Zilele trec mai greu la geamul meu
Privind afara din casa in care eu
Inca simt parfumul tau si pot sa jur ca de azi
Imi aud ecoul tare si clar ma tine treaz
El nu imi spune vorbe mari da` dor
Imi aminteste doar de nopti cu tine pana in zori
Cand mai vorbeam in gluma niste prostii
De genu cum ar fi sa facem copii
Tu nu mai sti ?!
Cand a aflat lumea parca s-a oprit
Peste tot unde mergeau intrebau cum ne-am gasit
Acum ecoul meu imi spune-asa :
« Jerry, chiar daca ai puterea s-ascunzi, ti-e dor de ea «
Obisnuiam sa fac orice sa zambesti
Iar acum orice sa fi inapoi sau sa-mi vorbesti
Dar sa te schimb cu-altcineva nu pot
La tine-mi place tot ce nu suport !

Ref : De cand ai plecat
Cerul s-a intunecat
Nu pot sa cred ca e adevarat
Nu aii Cum sa sti durerea pe care
Tu aii ai lasat-o in urma ta X2

Ma detest, te vad cum pleci cu ochii goi
Eu prea mandru sa te-opresc crezand ca vi inapoi
N-am vrut sa tip, candva sa mint, candva sa plangi
Sa suferi sau dragostea altcuiva candva s-ajungi
N-ai nevoie de dovezi, stiu ca ma crezi
Nu-i usor sa recunosti dar stiu ca vrei sa ma vezi
Ti-e frica doar de lacrimi amare care-au cazut
Din ochii tai si cat de mult te-a durut
Nu-mi cere-acum sa ma port ca si cum
Din noi au mai ramas doar niste poze-ntr-un album
Nu-i vorba de sex, bani, alte placeri sau nevoi
Nu ne trebuie decat sa fim noi
Zambeste iar si priveste putin
Orice pahar jumate gol mereu e si jumate plin
Cine vrea sa fie singur ? Nimeni ..Eu vreau ca tu
Sa fi fericita chiar daca-i cu mine sau nu.

Ref : De cand ai plecat
Cerul s-a intunecat
Nu pot sa cred ca e adevarat
Nu aii Cum sa sti durerea pe care
Tu aii ai lasat-o in urma ta X2

De cand ai plecat
Cerul s-a intunecat
Nu pot sa cred ca e adevarat
Nu aii Nu aii

De cand ai plecat
Cerul s-a intunecat
Nu pot sa cred ca e adevarat
Tu aii Tu aii
ai lasat-o in urma ta

Inca te astept..
No no no..
Ai lasat-o ïn urma ta

Un comentariu:

  1. Sunt de parere ca muzica nu se asculta, ci doar se simte.La fel si cu poezia, numai daca simti ce-ti transmite o poti intelege.

    Frumos!

    RăspundețiȘtergere